lun. iun. 17th, 2024
Close-up of businesswoman holding a glass of Champagne while being on Christmas party in the office.

Ești antreprenor și vrei să sporești vizibilitatea brandului tău? Sărbătorile de iarnă creează contextul ideal promovării BTL, tocmai datorită atmosferei familiare pe care o subliniază. Chiar dacă majoritatea clienților își petrec timpul în mediul online pentru a găsi cele mai avantajoase promoții, nici magazinele fizice nu pot rata oportunitățile lunii decembrie.

Idei sunt destule – trebuie doar să adaptezi tehnicile de promovare în funcție de specificul afacerii și obiectivele profesionale. Ești gata să descoperi câteva campanii BTL care te pot ajuta să obții reușite pe termen lung?

Top 3 campanii BTL pe care să le organizezi în perioada sărbătorilor

Vrei să aduci brandului pe care îl administrezi oportunitatea de a se afirma în industrie? Mixul de online și offline este atuul antreprenorilor cu viziune.

Iată 3 idei de campanii ușor de implementat și potrivite pentru contextul sărbătorilor de iarnă:

  1. Fotografii și discuții cu moș Crăciun – Cum ar putea să lipsească personajul principal în pragul evenimentelor speciale de Crăciun? Transformă întâlnirea cu moșul într-un prilej de a împărți jucării și cadouri clienților. Alege servicii de hostess Bucuresti pentru a-i întâmpina așa cum se cuvine – cu dulciuri și zâmbete calde. 
  2. Târguri sau expoziții cu produse handmade reprezentative business-ului tău – Participă cu produse concepute pentru a fi în ton cu sărbătorile. Eventual, creează o ediție limitată, pentru a spori reacțiile potențialilor cumpărători sau colaboratori și alege promoteri și hostess Bucuresti pentru a facilita rata de conversie.
  3. Organizare de tombole și concursuri – Încurajează clienții să viziteze magazinul fizic și planifică un concurs cu premii atractive. În schimbul recompenselor oferite, impune-le achiziții de o anumită sumă sau o abonare la newsletter-ul săptămânal, pentru a colecta lead-uri. Pentru un plus de confort, poți colabora cu o agentie hostess Bucuresti. Pe lângă primirea invitaților, personalul te poate ajuta și cu distribuirea materialelor promoționale și obținerea datelor personale din partea clienților.

Avantajele campanilor BTL organizate de Crăciun

Eficiența campanilor BTL a fost demonstrată în nenumărate rânduri. Interacțiunea directă cu prospecții facilitează obținerea rezultatelor și implicit:

  • Sporirea vizibilității brandului tău – În contextul în care mediul online este suprasolicitat de reclame și oferte limitate, atenția publicului este mai greu de captat. În mediul offline, o campanie reușită poate spori creșterea vizibilității și implicit a reputației în industrie.
  • Crearea legăturilor durabile – Campaniile BTL asigură răspunsuri autentice din partea audienței targetate. Participarea directă la activități și evenimente de Crăciun poate crește implicarea și angajamentul clienților față de brand.
  • Oferirea de feedback – Un eveniment organizat cu ocazia sărbătorilor de iarnă reprezintă momentul perfect pentru a colecta feedback-uri din partea clienților. Optează pentru servicii de hostess evenimente Bucuresti dacă vrei să ai o evidență foarte clară asupra informațiilor primite.


Evenimentele tematice de Crăciun îți pot fi de mare folos pentru a îmbunătăți poziționarea business-ului tău, dar și a spori răspunsul emoțional din partea clienților.

Aplică soluții profesionale și bucură-te de rezultate durabile!