joi. feb. 29th, 2024
Searching Engine Optimizing SEO Browsing Concept

Site-ul tău primește puțin trafic și apare cu mult în urma concurenței în rezultatele căutării Google? Poți solicita servicii de optimizare profesională a site-ului pentru motoarele de căutare de la o agenție SEO creativă, deoarece este un mijloc eficient și durabil de îmbunătățire a vizibilității site-ului tău pentru motoarele de căutare. 

Pentru rezultate bune pe termen lung, o agenție SEO analizează potențialul de optimizare al site-ului tău în mai multe dimensiuni. Pe lângă volumul de căutare și concurență, include, de asemenea, relevanța grupului țintă individual și importanța strategică pentru compania ta în planurile de acțiune SEO.

Ce servicii SEO oferă o agenție SEO creativă?

Prin servicii SEO profesionale oferite de o agenție SEO creativă, se înțeleg două lucruri de bază: On-Page SEO și servicii SEO off-page.

On-Page SEO se referă la toate măsurile SEO care pot fi implementate de o agenție SEO pe propriul site web. Tehnologie, timpi de încărcare, text și cuvinte cheie – totul este pe pagină. 

Off-Page este tot ceea ce se referă în afara site-ului tău. Cel mai adesea, acest lucru este asociat cu link-uri de pe alte site-uri web, dar alți factori pe care nu îi poți influența direct pot fi și în afara paginii.

Servicii SEO On-Page

SEO On-Page este practic tot ceea ce are loc în domeniul optimizării site-ului pentru motoarelor de căutare pe propriul site, adică „pe pagină”. Unii (dar foarte puțini) furnizori de servicii SEO încă fac diferența între SEO pe site și SEO în afara acestuia. 

On-site este tot ceea ce îți afectează întregul domeniu, iar On-Page este ceva care optimizează doar adresele URL individuale. Nu fac această distincție pentru că, în cele din urmă, o agenție care oferă servicii SEO profesionale optimizează întotdeauna întregul site web, chiar dacă optimizează adrese URL individuale.

Practic, SEO On-Page în zilele noastre este despre trei lucruri importante:

Site-ul tău trebuie să fie ușor de citit pentru Googlebot

Googlebot este programul pe care Google îl folosește pentru a accesa cu crawlere, adică pentru a scana, internetul și site-ul tău. Site-ul web ar fi greu de citit dacă ar fi scris într-un limbaj de programare pe care doar tu îl cunoști. Dar Google are și o problemă dacă site-ul tău web constă în principal din imagini care nu sunt etichetate corect. 

Poate fi, de asemenea, o problemă dacă site-ul tău are o dimensiune de fișier foarte mare – atunci Googlebot va dura mult timp pentru a accesa cu crawlere și este posibil să nu găsească site-ul, precum și altele care pot fi accesate cu crawlere mai rapid. 

Nici lui Googlebot nu-i plac prea multe erori tehnice – de exemplu, dacă multe dintre adresele tale URL se schimbă constant sau există multe erori 404 pe site-ul web care nu au un motiv real. Prin urmare, propriul tău site web trebuie să fie cât mai lipsit de posibile erori.

Site-ul tău trebuie să conțină cuvintele cheie potrivite, și anume cele pe care potențialii vizitatori ai site-ului le introduc pe Google

Practic, nu este atât de dificil pe cât ai putea crede. Dacă vinzi cafea organică, cuvântul „cafea organică” trebuie să apară undeva în textul site-ului tău. 

Mulți operatori de site-uri web fac acest lucru foarte bine. Cu toate acestea, problema constă în detalii. O agenție SEO poate obține multe din asta cu optimizarea fragmentelor și optimizarea textului.

Site-ul tău trebuie să ofere utilizatorului ceea ce a căutat pe Google

Agentie SEO Profesionistă: Optimizare pentru Rezultate Durabile

Site-ul web trebuie să-și servească scopul. Care este scopul? Depinde. Dacă dorești să afișezi imagini amuzante cu căței, atunci scopul este să arăți poze amuzante cu căței. 

Dacă vinzi cafea organică, trebuie să ai o selecție bună de cafea organică și, de asemenea, să oferi o experiență plăcută de cumpărături. Satisfacția utilizatorilor joacă un rol important aici. Site-ul tău trebuie să se încarce rapid, iar designul web să se potrivească cu ceea ce vinzi.

De fapt, trebuie să știi că Google funcționează cu un algoritm. Aceasta înseamnă că există mulți factori care pot determina creșterea sau scăderea clasamentului tău în Google, care vorbește întotdeauna despre aproximativ 200 de factori sau mai mulți. 

Fiecare site web este diferit și s-ar putea ca site-ul tău să fie absolut excelent din punct de vedere tehnic, să se încarce foarte repede și să-i placă utilizatorului – dar pur și simplu să utilizezi cuvintele cheie greșite. 

Sau folosești cuvintele cheie potrivite, dar site-ul web este neatractiv pentru utilizatori și dificil de utilizat. Cu servicii de optimizare SEO București ești întotdeauna cu site-ul la zi și în primele poziții ale motoarelor de căutare.

Servicii SEO off-page

SEO off-page se referă la tot ceea ce se află în afara propriului site web, dar care poate influența clasamentul. Cei mai importanți factori aici sunt link-urile, care – dacă provin dintr-un alt domeniu decât al tău – se mai numesc și backlink-uri. Google a fost primul motor de căutare care nu numai că a folosit SEO on-page pentru calcul, dar a luat în considerare și popularitatea site-urilor web în clasament. 

Un site bun primește o mulțime de link-uri de la alte site-uri bune, a fost și este în continuare nucleul algoritmului de backlink. Aceasta înseamnă că nu numai cele mai bine optimizate site-uri web au fost afișate în fruntea clasamentului, ci și cele mai populare și, prin urmare, de obicei cele mai bune. Acesta a fost probabil unul dintre principalele motive pentru care calitatea rezultatelor căutării Google a fost mult mai bună decât a altor motoare de căutare.

Deși ambele sunt importante pentru a avea un clasament bun, importanța backlink-urilor a scăzut în timp. Nu trebuie să crezi că valorează mai puțin, ci doar că alți factori au crescut în greutate. 

Comportamentul utilizatorilor în special are o influență majoră asupra clasamentului. În trecut, chiar și un site web foarte prost proiectat putea fi promovat – cu condiția să aibă link-uri adecvate în ceea ce privește backlink-urile. 

În zilele noastre, acest lucru nu mai este posibil. Chiar și cu cele mai bune link-uri, un site nu mai poate atinge clasamente cu adevărat de primă clasă, dacă utilizatorii nu sunt mulțumiți de el. Dimpotrivă, poți obține un clasament grozav fără linkuri, dar cu conținut grozav creat de o agenție SEO profesională.