Ți-ai deschis un business online și vrei să-i sporești vizibilitatea? Primul pas pe care trebuie să-l faci este să gândești la nivel local. Promovarea trebuie să înceapă din zona în care te afli, iar apoi să se extindă treptat. Mulți antreprenori comit greșeala de a-și trasa obiective mărețe, fără a lua în calcul oportunitățile care se află fix lângă ei.
Gama de servicii seo local este soluția de care ai nevoie pentru a ajunge la audiența potrivită. Totuși, și într-un astfel de caz există tehnici specifice pe care trebuie să le pui în aplicare – care necesită atât atenție, cât și expertiză în domeniu. Care sunt cele mai inspirate idei, dar și cum te poate ajuta o agenție de publicitate poți afla în rândurile de mai jos.
Sfaturi pentru a-ți promova afacerea local
Fiecare business de succes a pornit de jos. Într-o piață atât de competitivă cum este cea de acum, trebuie să profiți de toate ocaziile pentru a avansa.
Promovarea pe plan local pare în teorie mai ușoară, dar nu este deloc așa. Trebuie să ții cont de câteva detalii specifice. Iată care sunt cele mai importante sfaturi de care să ții cont:
- Creează conținut local relevant – O modalitate numai bună de a atrage atenția clienților din zona ta este să vii cu mesaje adaptate comunității. Poți să scrii despre evenimente, parteneriate cu alte afaceri sau chiar să oferi ghiduri utile. Profită de perioadele promoționale și oferă cadouri sau reduceri exclusive.
- Obține feedback din partea clienților – Recenziile nu doar că îmbunătățesc vizibilitatea afacerii în căutările locale, dar îți și consolidează credibilitatea în ochii noilor clienți. În plus, îți cresc șansele de a apărea în primele poziții Google. Algoritmii scanează cu atenție conținutul site-urilor, dar și reputația în rândul clienților.
- Folosește cuvinte cheie potrivite – Cuvintele cheie joacă un rol crucial în strategia de optimizare seo. Așadar, trebuie să incluzi termeni specifici regiunii în care este amplasat business-ul. Spre exemplu, dacă oferi servicii de fotografie, iar sediul se află în Timișoara, poți adăuga cuvântului cheie și orașul pe care îl vizezi.
- Optimizează profilul My Business – Contul Google My Business este una dintre cele mai utile servicii pentru afacerea ta. Completează toate detaliile importante, cum ar fi numele, adresa, numărul de telefon, website-ul și programul de funcționare. Alege categoriile potrivite pentru business-ul tău și încarcă fotografii de calitate ale locației, produselor sau serviciilor oferite.
- Adaptează site-ul pentru dispozitive mobile – Majoritatea căutărilor locale sunt efectuate de pe dispozitive mobile. Asigură-te că site-ul tău este mobile-friendly și se încarcă rapid. Testează periodic viteza și experiența utilizatorilor. Asigură-te că toate informațiile importante, cum ar fi locația, contactul și programul, sunt ușor de accesat pe pagina principală.
Așadar, ești la un click distanță de a-ți extinde vizibilitatea pe plan local. Însă, trebuie să te orientezi către o echipă specializată în servicii optimizare seo. Documentează-te cu atenție în privința agenției cu care urmează să colaborezi și alege în funcție de obiectivele companiei.
Fă investiții inteligente pentru business-ul tău și bucură-te de avantaje!