vin. iun. 21st, 2024
Cum primești recomandări din partea clienților? Top 3 lucruri pe care și le dorește orice turist de la hotelul la care se cazează

Un hotel de succes se remarcă printr-un număr mare de clienți satisfăcuți și care ajung să-l recomande mai departe prietenilor sau cunoscuților. Din acest motiv, însă nu numai, este extrem de important să le poți oferi cele mai bune servicii celor ce-ți trec pragul pentru a atrage constant noi oaspeți. Pentru a te ajuta să-ți dai seama ce contează cel mai mult pentru un turist care alege să se cazeze la un hotel, am alcătuit o listă cu ce nu ar trebui niciodată să lipsească din pachetul de cazare.

Iată 3 aspecte care mulțumesc orice client al unui hotel

1.      Halat și papuci de casă

Confortul vine pe primul loc, așa că un halat și o pereche de papuci de casă sunt niște elemente absolut necesare. După o zi plină de plimbat, vizitat sau întâlniri de afaceri, oaspeții tăi își vor dori să se poată simți ca acasă. Un halat pufos și o pereche de papuci le va oferi o senzație plăcută, contribuind la crearea unei atmosfere relaxante pentru a se putea odihni în final. Este important ca aceste accesorii să fie de calitate, pentru a face experiența cât mai specială, așa că găsești halate de baie pentru hotel aici, pe horecatex.ro, unde ai parte de produse special create pentru industria hotelieră. Ține minte că acest detaliu legat de confortul pe care-l oferi clienților tăi poate face diferența de la un hotel care se respectă, la unul mediocru.

2.      Un pat comod

Somnul este un alt aspect care nu trebuie neglijat atunci când vine vorba de hoteluri. Pentru mulți turiști, un pat confortabil este tot ce își doresc după o zi plină de aventuri și activități. Salteaua și lenjeria de pat trebuie să fie atent alese pentru a inspira curățenie și o senzație plăcută la atingere. Mai mult decât atât, o noapte de somn odihnitor îi ajută să-și încarce bateriile pentru ziua următoare, așadar constituie un element valoros pentru întreaga excursie.  Un hotel care investește în calitatea patului și a mediului propice odihnei, va fi mult mai probabil recomandat altor persoane decât unul unde oaspeții nu s-au bucurat de un somn plăcut.

3.      Cafea și mic dejun la cerere

Un bonus important de care se bucură orice turist legat de cazarea sa este micul dejun și cafeaua inclusă. Fiind tot un aspect ce ține de confort, micul dejun servi la hotel constituie un mare avantaj din punctul de vedere al timpului pentru mulți oaspeți. Indiferent că pleacă la o întâlnire de afaceri sau își doresc doar să viziteze, micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și cel mai comod ar fi să o servească la cazare, în loc să mai piardă timpul pentru a găsi locul potrivit. Este important să ai sortimente variate pentru toate  tipurile de diete, inclusiv vegetarieni, vegani, intoleranți la lactoză sau diabetici.

Așadar, pentru a fi recomandat mai departe ca opțiune de cazare este nevoie să pui pe primul loc confortul oaspeților. Ține cont de aspectele menționate și vei vedea imediat cum noii clienți încep să apară.

Sursă foto: pexels.com