lun. oct. 7th, 2024

Afacerile online au nevoie de vizibilitate, să fie găsite cât mai uşor şi să ajungă cât mai repede la clienţi şi potenţiali clienţi. Servicii SEO sunt cele care pot contribui la un trafic mai bun pe site, organic, şi la creşterea vânzărilor, la atragerea de clienţi cât mai mulţi care folosesc motoarele de căutare atunci când au nevoie de ceva ce oferă şi afacerea ta.

Dacă vei căuta după termenul servicii SEO pe internet vei descoperi o mulţime de agenţii SEO care oferă pachete de servicii şi servicii personalizabile. Pentru că sunt prea multe servicii de care ai putea avea nevoie mai ales dacă eşti la început de drum în on-line ne-am gândit să îţi oferim o listă scurt a celor mai eficiente servicii SEO pentru afacerea ta online. 

Cele mai bune servicii SEO oferite de o agenție sau un specialist

Pe această listă vei găsi probabil cele mai bune servicii pe care le poţi achiziţiona în pachetele de la agenţiile SEO, dar şi explicaţii pe scurt despre fiecare în parte ca să ştii exact ce este cu ele şi de ce sunt importante pentru tine.

  • Auditul SEO 

Se analizează întreg site-ul ţinând cont de criterii foarte stricte. Se identifică puncte tari şi puncte slabe ale site-ului, probleme, se ştie exact unde se pot face îmbunătăţiri ca să ai performanţele dorite. Se analizează în detaliu cuvinte cheie, link-uri, viteza de încărcare a site-ului, conţinutul duplicat, erorile apărute de-a lungul timpului. În urma auditului agenţia SEO oferă o strategie personalizată SEO clienţilor, în aşa fel încât site-ul să poată fi găsit mai uşor şi vizibilitatea să să fie cât mai bună.

  • Analiza competiţiei

Se analizează strategia de optimizare a concurenţei. Afli dacă ai competitori cu vizibilitate mai bună în motoare de căutare şi ce fac ei ca să o menţină, ce cuvinte cheie sunt cele mai bune pentru a avea ranking mai bun, ce activităţi de link building desfăşoară. La finalul analizei se identifica şi noi cuvinte cheie de explorat, pentru audienţă mai mare şi trafic organic de calitate mereu.

  • Analiza cuvintelor cheie 

Vezi care sunt cele mai bune pentru afacerea ta, care te ajută să fii mai aproape de interesul utilizatorilor tăi, creezi conţinut relevant pe baza lor, creşti organic vizibilitatea în motoarele de căutare. Se corelează şi cu datele pe care le-a oferit analiza concurenţei din punctul de vedere al cuvintelor cheie, al vizibilităţii şi se iau cele mai bune decizii de optimizare în funcţie de cuvinte cheie relevante.

  • Strategia SEO personalizată

Este vizată indexarea mai bună şi maximizarea ROI-ului, pentru mai mulţi clienţi şi venituri mai mari.

  • Optimizări off-page

Se optimizează factorii ce influențează rankingul în rezultatele căutărilor. Vei avea incluse promovarea conţinutului site-ului către blogger şi webmasteri, dezvoltarea de conţinut pentru blog, monitorizarea menţiunilor legate de afacere de-a lungul reţelelor de socializare, optimizarea backlink-uri, optimizarea Google My Business.

  • Optimizări on-page

Optimizează-ți prezența online cu serviciile SEO personalizate

Se optimizează întreg site-ul, tag-uri, descrieri meta, arhitectura informaţie, redirecţionări, structura link-uri interne, se setează sitemap-uri corect, se optimizează şi imaginile şi cuvintele cheie relevante sunt adăugate conținutului important de pe site. Se mai adaugă şi conţinut cât mai mult SEO friendly, viteza şi utilizabilitatea site-ului sunt analizate, la fel şi designul.

  • Raportări şi monitorizări lunare

Afli totul despre cum merge site-ul, despre ce trafic ai pe site, despre generarea de lead-uri, cât de eficientă este, despre vânzări, ranking, alte aspecte ale calităţii optimizării făcute.

  • Traking pentru ROI

Dacă ai o afacere on-line bazată pe lead-uri atunci ai nevoie de tracking ROI de calitate. Ai acces rapid la date legate de numărul de lead-uri generate, de numărul de vânzări finalizate, de valoare de vânzare, de valoarea medie de vânzare. Datele legate de marketing şi de vânzări sunt sincronizate permanent pentru a avea de fiecare dată cel mai bun tracking.

  • Servicii SEO first-party data activation

Sunt extrem de importante pentru eficienţa afacerii on-line. Aici ne referim la personalizare şi setare CDP, personalizare platforme, acces la landing page builder, acces la softuri e-mail marketing pentru a putea avea o promovare cât mai bună şi a ajunge la clienţii tăi mai uşor.

  • Link building

Este foarte important să ai şi astfel de servicii SEO în pachetele achiziţionate de la agenţii SEO. Dacă ai mai multe backlink-uri relevante venite de la site-uri cu autoritate ai şi ranking mai bun în rezultatele motoarelor de căutare.

  • Optimizarea pentru dispozitive mobile

se folosesc tot mai mult dispozitivele mobile, aşa că ai nevoie de serviciile de optimizare pentru aceste dispozitive. Site-ul tău trebuie să aibă design responsiv şi să se încarce rapid când este accesat de pe astfel de gadgeturi.

  • Servicii brand awareness

Este vorba despre PR şi brand awareness, pentru o bună reputaţie on-line. Creşte vizibilitatea brandului în on-line, creşte şi încrederea utilizatorilor în afacerea ta, eşti protejat de atacurile de imagine şi de problemele de branding. Sunt create strategii SEO pentru remedierea problemelor legate de brand, reputaţia brandului nu mai are aşa de mult de suferit.

Ce avantaje ai dacă identifici aceste servicii SEO eficiente pentru afacerea ta online?

  • Creşte traficul organic pe site, ai vânzări mai bune şi profitabilitate garantată;
  • Faci faţă competiţiei mai uşor, atragi mai mulţi potenţiali clienţi şi ştii ce cuvinte cheie să foloseşti ca să rămâi relevant pentru clienţii tăi;
  • Ai ROI mai bun, te ajută mult şi tactică de rafinare a cuvintelor cheie folosite în urma analizelor SEO detaliate oferite de agenţiile SEO cu experienţă;
  • Nu ai nevoie atât de mare de reclame plătite, faci economii şi redirecţionezi banii către alte departamente ale afacerii tale care chiar au nevoie de un buget mai mare;
  • Obţii un brand awareness prin ranking mai bun, clienţii te văd mai des în căutări şi sunt tentaţi să apeleze la tine mai des, de unde şi veniturile mai mari şi dezvoltarea mai uşoară a afacerii pe termen lung.