vin. mart. 29th, 2024

POSM Display sunt un instrument esențial de marketing utilizat în toate magazinele de vânzare cu amănuntul pentru o gamă largă de produse. Prin neutilizarea lor, brandurile pierd o oportunitate imensă de a încuraja cumpărătorii și, prin urmare, de a crește vânzările. Aceste afișaje au scopul de a atrage atenția clienților și de a-i alerta cu privire la promoțiile şi ofertele actuale și îi încurajează să cumpere produsele expuse.

POSM Display sunt un instrument esențial de marketing utilizat în toate magazinele de vânzare cu amănuntul pentru o gamă largă de produse. Prin neutilizarea lor, brandurile pierd o oportunitate imensă de a încuraja cumpărătorii și, prin urmare, de a crește vânzările. Aceste afișaje au scopul de a atrage atenția clienților și de a-i alerta cu privire la promoțiile şi ofertele actuale și îi încurajează să cumpere produsele expuse.

Dacă dețineți o afacere și nu ați încercat încă să profitați de afișajele de la punctul de cumpărare atunci nu ştiţi ce pierdeţi. Aflați importanța marketingului prin POSM Display pentru afacerea dvs:

Ce este POSM?

Ați auzit vreodată expresia „punct de vânzare” la care se face referire atunci când oamenii vorbesc despre eforturile de marketing sau despre tipurile de afișaje ale magazinelor? Afișajele de la POSM și marketingul la POSM sunt exact cum sună: eforturile de vânzare angajate la locul din magazin în care are loc o achiziție, cum ar fi un ghișeu la casă. Afișajele de la POSM sunt frecvent utilizate pentru a încuraja vânzările fie prin promoții speciale, semnalizare, afișaje distinctive. Există multe moduri în care proprietarii de afaceri îşi pot crește vânzările prin POSM Display.

Tipuri comune de produse la POSM:

  • Articole ieftine
  • Obiecte noi
  • Vânzare produse
  • Mâncare, bomboane sau gustări
  • Suveniruri
  • Articole vândute în vrac

POSM Display: un răspuns psihologic

Psihologic vorbind, marketingul cu ajutorul POSM Display funcționează prin declanșarea unui lucru numit răspuns de recunoaștere a problemei în creierul consumatorilor. Comercianții marchează adesea momentul exact în care un consumator își dă seama că are nevoie de ceva, adică își dau seama că au nevoie de un produs. După expunerea vizuală la POSM Display, consumatorii pot realiza brusc că au nevoie de un anumit produs său serviciu. De obicei, cumpărătorul nu este conștient de această nevoie până când nu vede efectiv articolul disponibil într-un magazin. A vedea înseamnă a cumpăra și în situații de cumpărare impulsivă, acest lucru este absolut adevărat. Realizarea bruscă a unei necesităţi care poate fi rezolvată de un anumit produs combinat cu o atmosferă atrăgătoare din punct de vedere vizual sau atractivă va determina chiar și cei mai buni dintre noi să facă o achiziție neintenționată.

Proprietarii de afaceri trebuie doar să ia ceea ce știu despre această reacție psihologică și să o pună în funcțiune eficient în mediile lor de magazine. Cu alte cuvinte, POSM Display duce la cunoașterea pieței țintă la un nivel cu totul nou.

Modalități de a genera achiziții de impuls

Afişajul

Totul începe cu afișul îndrăgit al punctului de cumpărare. POSM Display este cel care ţine marfa în jurul ghișeului și îi determină pe oameni să cumpere.

Vizibilitate

Amintiți-vă, a vedea înseamnă a cumpăra. Folosiți culoarea pentru a influența vizibilitatea afișajelor POSM. Culorile contrastante sau de coordonare sunt excelente pentru a atrage atenția clienților pe măsură ce se apropie de POSM Display. De asemenea, asigurați-vă că afișajele sunt plasate în locații proeminente și vizibile din cadrul magazinului.

Cel mai important sau unul dintre cele mai importante lucruri de reținut la configurarea POSM-urilor este poziționarea lor. Dacă poziționarea este greșită, șansa ca afișajul să încurajeze vânzările este scăzută. Ideea este să poziționați afișajele pe lângă sau aproape de casa de marcat, în acest fel, în timp ce clientul așteaptă și se gândește să plătească, va vedea produsele expuse și va fi mai probabil să le cumpere. La urma urmei, POSM sunt concepute pentru a încuraja cumpărarea impulsivă.

Produsele care sunt plasate pe rafturi printre multe alte produse sunt mai puțin susceptibile de a fi cumpărate dacă un client nu intenționa inițial să le cumpere, astfel încât probabilitatea de cumpărare impulsivă este crescută atunci când un produs iese în evidență. Adesea, produsele recomandate pentru POSM Display sunt articole mai mici, mai ieftine, pe care oamenii le vor cumpăra sau sunt produse noi pe care oamenii le pot vedea și îşi pot dori să le încerce.

Semnalizare

Semnalizarea este absolut esențială pentru a atrage atenția consumatorilor. Semnele pot evidenţia promoții, pot prezenta produse sau pot anunța vânzări. Faceți-le colorate, atractive și clare pentru a provoca cel mai mare efect asupra cumpărătorilor.

Tipuri de POSM

Găsirea celor mai adecvate POSM pentru a se potrivi întreprinderii dvs. este un aspect important al generării vânzărilor. În funcție de tipul de marfă pe care îl vindeți și de aspectul zonei de cumpărare a magazinului dvs., va trebui să alegeți cu atenție tipurile de POSM pe care să le utilizați.

Floor display

POS-urile de tip floor display, sunt proiectate pentru a fi aşezate direct pe pardoseala magazinului Acestea sunt ideale pentru a economisi spațiu.

CHEP Display

POSM-urile de tip CHEP Display, prezintă avantaje similar cu cele de floor display dar oferă suplimentar posibilitatea prinderii prin chingi (sistem interior său exterior blue click).

Counter top display

POSM-urile de tip counter display sunt ideale pentru expunerea produselor în zona de casierie a supermarketurilor sau magazine şi au rostul de a facilita procesul de merchandising şi vânzare a produselor.