Dum. dec. 8th, 2024

Campaniile de marketing si de comunicare cu clientii prin intermediul sms-urilor sunt in continuare o metoda simpla si eficienta, chiar daca mesajele text sunt considerate invechite si nu mai sunt la fel de folosite pentru comunicarea interpersonala.

Totusi, acesta poate fi un lucru bun, deoarece faptul ca oamenii primesc mai putine sms-uri ca inainte, ii face sa acorde o atentie mult mai mare fiecarui mesaj in parte. Acest aspect poate lucra in favoarea ta daca ai o afacere si vrei sa-ti tii clientii aproape cu campanii de marketing prin sms, fie ca e vorba de promovarea unui produs, a unei oferte sau simple urari.

Iata ce trebuie sa stii despre campaniile de Bulk SMS!

Daca vrei sa te asiguri ca mesajul tau este citit de catre un potential client, poti folosi cu incredere serviciul de Bulk SMS recomandat de multi specialisti in marketing – poti gasi unul la smso.ro, care sa te ajute sa ajungi tot mai aproape de publicul tau tinta. Totusi, este bine sa intelegi cateva lucruri esentiale despre aceasta metoda de comunicare cu un public larg, pentru a sti cum sa o aplici. 

Cat de eficient este in comparatie cu alte canale de marketing similare?

Atunci cand te gandesti sa faci campanii de marketing prin sms, este necesar sa le compari cu alte canale similare pe care s-ar putea sa le utilizezi deja. O astfel de comparatie te poate ajuta sa determini cat efort trebuie sa depui si ce buget ar fi bine sa ai la dispozitie.

Campaniile prin sms se bazeaza pe permisiunea receptorilor, similar cu 2 metode populare care, la fel, necesita acordul celor care primesc mesajele tale: e-mail si Social Media.

Potrivit specialistilor, 29% din Tweet-uri, 22% din e-mailuri si 12% din postarile de pe Facebook sunt citite, in timp ce, pentru sms-uri, rata de deschidere este 98%, 90% in primele 3 minute.

Cat costa?

Costurile pentru o campanie de bulk SMS pot varia in functie de dimensiunile unui mesaj. Totusi, este bine de stiut ca tarifele standard aplicabile unei persoane fizice pentru un SMS nu sunt aceleasi cu cele pentru campaniile de SMS marketing.

Retine, totusi, ca atunci cand compari mesajele text cu alte canale de marketing, ar trebui sa compari costul pe conversie, mai degraba decat costul pe trimitere. Costul pe trimitere poate fi mai mic pentru e-mail sau pentru o postare pe Social Media, dar costul pe conversie poate fi mult mai mare pe canalele respective, in comparative cu SMS-urile.

Ce pot face cu serviciul de Bulk SMS?

Este posibil sa ai deja in minte diferite modalitati prin care poti utiliza un serviciu de SMS Marketing pentru a-ti promova afacerea, dar exista si alte strategii care s-ar potrivi perfect.

Indiferent de modalitatea aleasa, este important ca serviciul sa te ajute in urmatoarele scopuri:

–        Promovarea eficienta a bunurilor si serviciilor afacerii tale;

–        Interactiunea sporita cu clientii;

–       Trimiterea rapida a notificarilor catre abonati;

In concluzie, utilizarea din ce in ce mai scazuta a SMS-urilor are nu doar dezavantaje, ci si avantaje, care pot fi folosite in favoarea ta, daca stii exact cum sa faci asta si te dedici afacerii tale.

sursa foto: envato.com